FANDOM

Itt megtalálhatsz minden hangulatjelzőt, amit simjeid megszerezhetnek a The Sims 3-ban.

Szükségletek

Éhség

Cím Hangulati hatás Megbecsült idő Honnan származik Leírás Megjegyzés
Éhes Nincs hangulati hatása 3 óra Alacsony éhség szügséglet F: Simed kissé éhes. A gyomorkorgás sincs már olyan messze.
N: Simed harapna valamit. Nemsokár jön a gyomorkorgás.
Ha simed nem eszik 3 órán belül, akkor Nagyon éhes lessz.
Nagyon éhes -40 hangulat 1 nap Nagyon alacsony éhség szükséglet A mardosó éhség nem jó érzés simednek. Étkezz rendseresen, hogy elkerüld! Ez kisebb korú simeken 1 nap helyett 12 óráig, vagy akár csak 7 óraig is eltarthat. Ha simed nem eszik 24 órán belül, akkor Éhező lessz.
Éhező -80 hangulat 1 nap Kritikus éhség szükséglet A simek éhezni hagyása kegyetlen dolog! Kerüld el (simed neve) értelmetlen halálát, és adj neki enni, azzonal! Ha az időtartalom lejár, akkor simed meghal, vagy elviszi őt a Szociális Munkás.

Energia

Álmos Nincs hangulati hatása 3 óra Alacsony energia szükséglet Juttasd hamar ágyba (Simed neve) simet, mielőtt megtapasztalnád az igazán fáradtak haragját! Simedre hirtelen rátör az álmosság, és ha nem alszik, akkor egyszer csak Fáradt lesz.
Fáradt -40 hangulat 3 óra Nagyon alacsony energia szükséglet Ha a simek fáradtak, hangulatuk erős zuhanásnak indul. Ha simed továbra sem alszik, akkor 3 órán belül elcsigázott lesz.
Elcsigázott -50 hangulat Amíg simed el nem alszik Teljesen alacsony energia szükséglet Az alváshiány szempontjábol a padló is hívogató ágynak tűnik a kókadt sim számára. Ezzel a hangulatjelzővel simed képes elájulni.

Ürités

Pisilnie kell Nincs hangulati hatása 2 óra Alacsony ürités szükséglet Simednek mennie kell. ODA bizony. Ahogy simed megkapja ezt a hangulatjelzőt, azzonal elvégzi a dolgát a mosdóban (ha lehetséges). Ha simed nem végzi el 2 óra alatt, akkor a hangulatjelző átvált a "Muszáj mennie" hangulatjelzőre.
Muszáj mennie -30 hangulat 1 óra Kritikus ürités szükséglet Hólyag-helyzet sürgősen romlik! Keress gyorsan egy toaletett! Ha ez a hangulatjelző lejár akkor simed bepisil.

Ez a szócikk egy csonk. Segíthetsz a(z) Simspédia, a magyar The Sims-wiki-nek a lap szerkesztésével.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki